Relacja z badania Mistery Shopper

W dniu 4 czerwca 2025 studentki II roku kierunku zarządzanie przeprowadziły badanie terenowe „Tajemniczy klient” (Mistery shopper). Badanie zostało przeprowadzone w ramach przedmiotu Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej. Studentki opracowały arkusz badania, a następnie dokonały oceny poziomu obsługi klienta w dwóch punktach sprzedażowych. Zaproponowały również działania wzmacniające satysfakcję klienta. Dzięki badaniu studentki miały możliwość praktycznego zastosowania wiedzy zdobytej podczas zajęć.

Menu dostępności:

Kontrast

Zwiększ rozmiar tekstu

Zwiększ odstęp liter

Używaj czcionek przyjaznych dla dyslektyków

Powiększ kursor

Podświetlanie linków

Zatrzymywanie animacji

Resetuj ustawienia

Menu dostępności:
Kontrast
Zwiększ rozmiar tekstu
Zwiększ odstęp liter
Używaj czcionek przyjaznych dla dyslektyków
Powiększ kursor
Podświetlanie linków
Zatrzymywanie animacji
Resetuj ustawienia
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.