Współpraca i projekty
KONWENT WYDZIAŁU EKONOMICZNEGO
W skład Konwentu wchodzą przedstawiciele zakładów pracy, stowarzyszeń i organizacji. Gremium to omawia i opiniuje programy kształcenia wraz z planami studiów kierunków studiów prowadzonych w Wydziale oraz przedkłada propozycje będące wynikiem doświadczeń w prowadzonej działalności, służące unowocześnieniu i wzbogaceniu programów kształcenia. Doświadczenie zawodowe członków Konwentu wspomaga pracę kadry Wydziału dla jak najlepszego przygotowania programu kształcenia, uwzględniającego zagadnienia jego dostosowania do wymagań specyficznych i innowacyjnych wykorzystywanych w zakładach pracy. Trafność podjętych decyzji znajduje potwierdzenie w realizacji zajęć w laboratoriach Uczelni oraz podczas realizacji wizyt studyjnych, będących składnikiem programu przedmiotu realizowanym w środowisku zakładu pracy. Wzbogacanie programu kształcenia w wyniku sugestii i dyskusji członków Konwentu Wydziału uzupełniają bezpośrednie kontakty z zakładami pracy związane z realizacją praktyk zawodowych i prac dyplomowych.
Skład Konwentu Wydziału Ekonomicznego 2024-2028
Skład Konwentu Wydziału Ekonomicznego:
Pani Izabela Jankowska
Dyrektor
Powiatowego Urzędu w Gorzowie Wlkp.
Pani Magdalena Łabuza
Dyrektor
Centrum Edukacji Zawodowej i Biznesu
Pani Wioletta Gostkowska
Manager Wydziału Operacyjnego
Poczta Polska S.A. Region Sieci Zachód II
Pani Edyta Hubska
ROZWJowo HRowo
Pan Łukasz Drewniak
Prezes Zarządu Oddziału
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce,
Oddział Okręgowy w Gorzowie Wlkp.
Pani Barbara Rampold
Dyrektor Oddziału
Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
Oddział w Gorzowie Wlkp.
Pan Tomasz Czuczejko
Dyrektor
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Pan Henryk Maciej Woźniak
Przewodniczący Zarządu
Lubuskiej Organizacji Pracodawców
Pan Łukasz Marcinkiewicz
Prezes Zarządu
INNECO Sp. z o.o.
Pan Tomasz Włodarczak
Zastępca Prezesa
Polska Izba Biegłych Rewidentów
Regionalny Oddział w Gorzowie Wlkp.
Pan Maciej Borowski
Zastępca Dyrektora
ds. Marketingu i Obsługi Inwestorów
Inwestorzy niemieckojęzyczni
Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna
Pan Maciej Romanowski
Dyrektor
Centrum Dystrybucyjnego Jeronimo Martins Polska S.A.
Pan Krzysztof Rubianok
Kierownik
Oddziału M&S DHL EXEL Supply Chain
Pan Tomasz Michniewicz
Kierownik
Oddziału TJX DHL EXEL Supply Chain
Pan Włodzimierz Fleischer
Prezes Zarządu
Lubuski Klaster Metalowy
Pan Sławomir Misa
Plant Manager
Forvia Inspiring Mobility
Pan Łukasz Dombek
Prezes
Szpital Barlinek Sp. z o.o.
Regulamin
Rozdział Va.
Konwent Wydziału
§ 19a.
- Konwent Wydziału, zwany dalej Konwentem, jest organem doradczym i wspierającym działania dziekana w zakresie wykonywania zadań Wydziału.
- Do kompetencji Konwentu należy:
- wyrażanie opinii o kierunkach działania Wydziału;
- wspieranie rozwoju i promowanie Wydziału;
- wyrażanie opinii w sprawach dotyczących współpracy Wydziału z otoczeniem społeczno-gospodarczym, w tym z interesariuszami zewnętrznymi, w zakresie programów studiów, modułów studiów, studiów podyplomowych, kursów i szkoleń, a także praktyk i stażów studenckich;
- proponowanie obszarów problemowych do opracowania w pracach
dyplomowych;
- współpraca w zakresie realizacji projektów, w tym naukowych i badawczych, konferencji i seminariów;
- wyrażanie opinii w innych sprawach przedłożonych przez dziekana.
- W skład Konwentu wchodzą przedstawiciele otoczenia społeczno-gospodarczego Wydziału, w tym interesariusze zewnętrzni będący stroną porozumienia o współpracy z wydziałem lub AJP.
§ 19b.
- Członkowie Konwentu powoływani są przez dziekana, na okres 4 lat odpowiadających kadencji organów AJP.
- Dziekan ma prawo odwołania członka Konwentu przed upływem kadencji lub powołania nowego członka Konwentu w trakcie kadencji.
- W posiedzeniach Konwentu uczestniczy dziekan i prodziekan oraz mogą uczestniczyć kierownicy zakładów i katedr, a także goście zaproszeni przez przewodniczącego Konwentu lub dziekana.
§ 19c.
- Członkowie Konwentu wybierają spośród siebie przewodniczącego i jego zastępcę
na czas kadencji.
- Obradami Konwentu kieruje przewodniczący, a w razie jego nieobecności jego zastępca.
- Posiedzenia Konwentu są protokołowane przez pracownika sekretariatu Wydziału. Protokół z posiedzenia konwentu Wydziału jest zatwierdzany przez przewodniczącego lub jego zastępcę.
- Obsługę administracyjno-organizacyjną Konwentu zapewnia sekretariat Wydziału.
- Dokumentacja prac Konwentu przechowywana jest w sekretariacie Wydziału.
§ 19d.
- Posiedzenia Konwentu zwołuje przewodniczący z własnej inicjatywy, na wniosek dziekana, lub na wniosek co najmniej 1/3 członków Konwentu.
- Zawiadomienia dokonywane są pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na co najmniej 14 dni przed terminem posiedzenia. W uzasadnionych przypadkach zawiadomienie może zostać doręczone z naruszeniem 14-dniowego terminu.
- Posiedzenia Konwentu odbywają się, co najmniej raz w roku.
- W sprawach wymagających głosowania przeprowadza się głosowanie jawne, chyba że uchwałą Konwentu podjętą w indywidulanej sprawie zostanie przyjęty tryb głosowania niejawnego.
- Uchwały przyjmowane są zwykłą większością głosów (za przyjęciem uchwały głosuje więcej osób niż przeciw) w obecności, co najmniej 1/3 członków Konwentu.
- Uchwały podpisywane są przez przewodniczącego lub jego zastępcę w razie nieobecności przewodniczącego.
- Uchwały Konwentu wraz z protokołami Konwentu przekazywane są dziekanowi najpóźniej 3 dni od ich podjęcia.